اولین یادواره شهدای دستگاه قضایی استان یزد برگزار شد

اولین یادواره شهدای دستگاه‌های وابسته به قوه قضاییه در حوزه علمیه کاظمیه برگزار شد.
کد خبر: ۶۵۱۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸ - 14February 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، اولین مراسم یادواره شهداء دستگاه‌های وابسته به قوه قضاییه با حضور جمعی از مردم و مسئولان قضایی و اجرایی استان در حوزه علمیه کاظمیه برگزار شد. 

در این آیین معنوی یکی از اساتید حوزه و راوی دفاع مقدس، یاد و خاطره شهیدان را گرامی داشت و گفت: عزت، امنیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی مدیون جانفشانی شهیدان و صبر و مقاومت خانواده‌های معزز آن‌ها است.

«محمدرضا عرشیان» معاون قضایی دادگستری استان یزد و دبیر اولین یادواره شهدای دستگاه قضایی استان یزد گفت: شهادت بالاترین و مهمترین هدیه‌ای است که خداوند به انسان می‌دهد که این اوج عزت و افتخار است که انسان این دنیای فانی را با شهادت ترک کند.

محمدرضا عرشیان، افزود: زندگی همه انبیاء، اولیاء و مقربان درگاه الهی با شهادت عجین بوده و این تحفه ارزشمند همواره رزق و روزی خوبان و نیکان بوده است.

وی افتخار دستگاه قضایی استان یزد را همکاری ۶۰ فرزند شهید و حضور ۱۷۰ وابسته شهید دانست و بیان داشت: ملتی که شهادت را بالاترین افتخار می‌داند، خدمت به مردم را در هر پست و لباس و مقامی که هست سرلوحه خویش دارد.

این مقام مسئول، خاطرنشان کرد: این یادواره برای اولین بار با همت دادگستری و ۷ سازمان و اداره و نهاد تابعه خویش برگزار کرد تا با ذکر شهدا و یاد شهدا از مقام شامخ همه شهدا و ایثارگران و خانواده و وابستگان شهدا تجلیل گردد.

در پایان مراسم از خانواده‌های شهداء دستگاه قضایی استان با اهداء لوح سپاس تقدیر شد که در تعزیرات حکومتی از فرزند شهید آقای مصطفی شیری احمدآبادی تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها